Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av Emma - 5 augusti 2007 12:02

Saker jag vill göra

*Öppna en egen restaurang.Tema nyttig mat.

*Kostutbildning

*PT-utbildning

*Hitta min käresta

*Bo i hus

*Få barn

*Få barnbarn

*Få mycket muskler:)

Bra att ha mål och drömmar.

Dom 3 första sakerna går bra att göra som en komination.


Jag har haft så mycket funderingar fram och tillbaka.

Vad jag vill, vad jag skall plugga.

Det har växlat mellan

Lärare-kom på att jag står nog inte ut med det.

Sjuksköterska-hm,svååårt när man inte ens klarar av att se en spruta.

Arbetsterapeut-Ej tålamod

Sjukgymnast-Ej tålamod

Socionom- Nä, ej tålamod

Polis-Nä, ej tålmod


Jag är nog inte så mycket för att vårda och ta hand om människor. Faktiskt.

Lärare, njee.Tålamod,tålamod

Inom vården, bara sjukdommar,mkt negativitet, folk klagar.

Polisyrket-Mkt skit,mycket dumt, jag kan inte ens se på tv en mördad en. DÅ kan jag inte bli polis.HUr skall jag kunna sova efter en kväll på jobbet?


Så där kjag jobbar och är nu.Så trivs jag kanonbra.Det finns möjligheter att gå vidare och vidareutbildningar å grejjer.

Så, varför skall jag hålla på lixom?

Näpp.träning, mat och hälsa vill jag jobba med.

Hör ju som ihop dom tre sakerna.SÅ underbart att kunna kombinera detta.


Dagdrömmar:)



Av Emma - 5 augusti 2007 10:35

Idag är jag ledsen.Min rätt nya telefon ser ut som f*n.Min käresta.

Jag sprang till spårvagnen, då föll min fina ägodel ner i asfalten, samtidigt som jag sparkade till den efter marken i väldans fart åkte den,skrapades ful och repig och hela knappsatsen är helt konstig.

Blääää! Jag vill ha en annan telenfon genast.Stackars telefonen!


En sak är då säker.Jag är inte aktsam med mina saker.


Imorse var jag ut å prommenerad igen.Min vanliga runda, som är riktigt bra.

Måste bara ha ny musik känner jag nu. Tog radion imorse bara för att, men.. där är ju inte allt till belåtenhet heller.

Musiken ÄR tok viktig för mig.

JAg är nöjd för på vägenhit till jobbet köpte jag dödsgott kaffe från expressohouse.Det var jag värd denna morgon.

Med en favvisgröt i magen smakade det bra.






Ovido - Quiz & Flashcards