Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av Emma - 22 augusti 2007 22:08

När det börjar närma sig löningsdax blir jag alltid lite sådär orolig. Vet aldrig riktigt vad som jag kan vänta mig.

Så idag när jag såg vad jag får, så är min oro stillad.Nu kan jag vara lugn till lönen är slut igen.

Så för att fira detta, öppnade jag just min iskalla pepsi max som har väntat på mig i kylen nu i flera dar!

Tänka sig, helt orörd.


Denna dagen har som bara försvunnit.Har haft mycket för mig så jag har inte ens hunnit blogga!

Har knappt druckit kaffe idag, eller något annat.

Nä, detta får det bli ändring på.


Men JAA.Vet ni, imorgon är jag rätt så ledig.

Fantastiskt.Helt SKÖNT att få bara göra saker för mig själv.

På kvällen skall vi ut å äta.

Så helt enkelt en trevlig dag att se fram emot!


God natt!


Ovido - Quiz & Flashcards