Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Emma - 21 augusti 2007 20:31




Tror ni jag kommer kunna hålla mig om jag springer på dessa plagg i affären?

Svaret är NEJ.

Jag älskar underkläder,sedan att det är av märket nike gör saken dubbelt så bättre.


Åh.

Idag,nu är min kväll här.

Jag fortsätter den i samma anda.Läsa böcker, å böcker.

Till min stora glädje hade också det snaste numret av BODY dampt ner när jag klev in idag.

Jepp.det glädjer mig.

  JAAA:)


Idag var jag på gymmet också innan min klass.Jag hann med armar.Både biceps och triceps.

Kändes riktigt bra idag.

Jag gillar valhallas gym, trots att det är litet.


Nu kallar duschen på mig.

Shit.JAg är ju helt läbbig av svett!

nixpix.




Av Emma - 21 augusti 2007 14:12

Ett av mina intressen är böcker. Jag läser mycket. Ibland går det i vågor, men nu känns det som att jag vill  bara läsa och läsa.

Bara tanken att ha bokhyllan full av böcker gör mig glad.

Jag köper endel, lånar endel och mycket blir billiga pocketböcker som jag köper.

Många av mina böcker handlar om mitt andra intresse, just träning. Jag tycker om att läsa om det.



Några av mina böcker i min samling.


Skall någon dag tamig en tur förbi bibloteket så jag kan låna mig några böcker också.


Så nu skall jag fortsäta min läsning.




Av Emma - 21 augusti 2007 13:44

Shit pommes.Mitt ena ben mår inte bra.Jag känner smärtan i övre delen av vaden mer och mer.Bara haltandes fram.

Jobbigt.

Min dag än så länge har jag lagat min favorit lunch bestående av kycklingfile,sallallad av bönor,oliver,tomat och avocado.

Det blev mycket gott vill jag säga!

Laddar och laddar mina batterier inför kvällens pass. Närå såatt.Det går nog.

Gör inte ont när man cyklar i alla fall.

Får lägga mig och kurera mitt ben sedan hela kvällen.Så är det löst till morgondagen om jag känner mig själv rätt.




Av Emma - 21 augusti 2007 11:18

Även denna morgon. Jag tog mig lite ledigt idag, har bara vart inne på jobbet och kört en cykelklass... Å sedan är man fri. Så härligt.


Vi har tisdag, ännu början av en härligt vecka. Jobbar bara kvällar denna vecka, vilket jag tycker är skönt. Sedan så är jag ledig helgen.VILKET är helt underbart.


Så nu när klockan har passerat elva har jag inte så mycket för mig faktiskt. Blir en lugn dag tills jag skall och leda en cykelklass ikväll på SATS valhalla. Min älskade Tisdagsklass:D

Så jag tänkte mest vara för mig själv idag.Bara ta fram en bok, lägga mej i soffan och läsa lite.

Grymt skönt jag har det:)



Ovido - Quiz & Flashcards