Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av Emma - 7 augusti 2007 10:58

Jag måste få blogga lite om min vän Doris litegrann.

Jag känner att jag saknar denna underbara tjej, just NU!Då jag förfullt pratar med henne på NS.

Denna tjej tycker jag om mycket mer än avocado och min proteindrink lixom, och det vill inte säga liiiite.

Ialla fall, måste få berätta om när jag typ inte kände henne alls. Jag var Ny på SATS.Stod i omklädningsrummet och hade just duschat.

Då den här D uppenbarades sig, det första hon sa var"har du fått knulla nåt i helgen" försiktig och blyg som jag är höll jag ju på att svimma kan ju fan inte ens prata om sånt.

Mitt svar:lite försiktigt neej.

Då fortsatte hon "men inte ens lite?Har du inte ens fått ligga å småknulla lite?"

Chockad tog jag mig hemåt:)Hihih.

Helt ovetandes att denna underbara dam nu är min kära vän!


Hon är för härlig.

Andra ord som har kommit ur hennes mun"kom in i duschen nu och tvåla in mina bröst"

Liknande.


Jag gillade henne från första stund. Då vet ni.

 Läs hennes blogg.


www.veryflashy.blogg.se




Av Emma - 7 augusti 2007 09:40

Okej.Har vågat öppna den här dagboken igen.


Så innan jag hoppar in i duschen skall ni få ett till smakprov ur min fjoristid.

"PÅ piteå dansar och ler fick jag massa kondomer,  så nu ryker oskulden snart"

Hahaha,nä.

Måste samla mig för att läsa vidare.


Av Emma - 7 augusti 2007 09:28

Varje natt vaknar jag av att jag svettas.Så även denna natt.Undra vad jag håller påmed när jag sover egentligen?

Shit alltså.Jag måste renbädda varje dag.

Härligt på ett sätt, rent i sängen varje kväll.

Nu är jag svettig dels gammal svett från nattens övningar, samt nyare svett av morgonens aktivieter.

Japp.

Har kört cy/core imorse. SÅ skönt att gå upp ha 2 klasser så, sedan veta att man är ledig hela dagen.

Sån härlig dag har jag inplanerad.

Men nu.Dax att duscha bot ny och gammal svett.


Ovido - Quiz & Flashcards