Alla inlägg den 6 augusti 2007

Av Emma - 6 augusti 2007 20:33

Nu känner jag det igen.Denna känsla över att allt inte är som det ska.Att någon oroar mig.... nu kan jag nästan känna vad det är också.

JOBBET.Det är det.

Jag vill så mkt.När jag kommer på något jag vill, så vill jag ha det klart NU.Sedan så vill jag veta saker exakt och precis hur det skall vara.

Kan inte vänta, det skall helst ske nu.

Sedan så är jag en fegis till råga på allt så jag har svårt att ställa krav, och fråga saker rakt ut.Slingrar mig och tillslut rinner det mig ur händerna.

JÄVLA tönt.


Nä.Detta är något jag skall bli bättre på.


Nu får jag snart gå hem.Mina ben gör ont. Dels för att jag stått hela dagen, dels för att jag har tränat ben igår.Så det känns också.

Bra.

Nu snart. Hejdå!


Ovido - Quiz & Flashcards