Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av Emma - 3 augusti 2007 10:49

Idag njuter jag som en liten spinnande katt.

Har en sån sköön känsla inom mig.

Typ ledig idag, går jag runt här. Nyduschad, i mina myskläder. Osminkad med blött hår i hop knuten.SÅ jag gillar mig själv bäst.

Har städat, har tvättat, skall å lämna min cykel snart, och gå vidare till mio möbler.

Underbart skön dag.

En sån här måbra dag:)

Av Emma - 3 augusti 2007 09:04

Jag är ju helt DUM.

När jag var i norr i början av sommaren så satt jag och rotade bland alla mina gamla saker.Däribland jag hittade min gamla dagbok.

Å fy FAN vilken fjortis jag var. Känner såå igen mig i min syster som nu är i den åldern.

Jag vågar knappt läsa i den boken, jag skäms!

Men saker som "igår skulle jag och .... knulla men vi hade ingen kodis" KODIS oxå!Å herregud.

Varje dag!TYp varje dag var jag kär i olika killar. Skrivet om hur FULL jag hade varit.Hånnglat med han och han.Hit och dit.

Nä.Jag vågar inte läsa vidare i den boken!

Shit pommes frites.

Ovido - Quiz & Flashcards