Alla inlägg den 14 augusti 2007

Av Emma - 14 augusti 2007 19:48

Jag har vädigt svårt för att bli KÄR.

Han skall lixom som vara på mitt sätt.

Den som fångar mitt hjärta är oftast rätt som jag.

Fast han är inte lika snäll som jag.Oftast är det dom fula fiskarna jag fastnar för.

Dom som inte vill ha mig.

Dom som bara leker lixom.

Det är tråkigt.

Framför mig vid et flertal tilfällen har jag haft typ jättefina,snäll pojkar.SOm skulle vara världens bästa pojkvänner, som skulle vara mig trogen in i graven typ.MEN nej.JAg blir inte intresserad.FAST jag vill.

Nu är jag i en sån sits.


Små saker kan göra att jag faller på en gång.

En karl behöver inte göra allt för mkt.

Typ ge mej en Perfekt mogen avocado,eller typ

ett sånt fruktfat=)

Om han säger imorgon går vi upp kl 6 å prommenarar å sen äter en GOD frukost.DÅ är det kört.


Nä, det är dom små detaljerna som gör det hela.

En sak som är säker är att han skall få mig att sratta och så skall han låta mig göra det jag vill och acceptera mina grejjer och allt jag vill.


Idag är det en UNDERBAR kväll.JAg vill som vara ute i den.MEN, jag har ju kört röven av mig på cykeln, gått imorse.... SAMT gymmat.

Nix.

Nu är det nog.



Av Emma - 14 augusti 2007 13:12

Jag var just ut på min rast lite.

Besökte dahl här intill för att få mig min dagliga dos av det goooda kaffet.

Så nu sista timmen på jobbet är jag nöjdare än någonsin.

Det jag ville säga var hur jag kände PANG hur hösten har kommit nu.Jaag ÄLSKAR hösten.Känn i luften hur det blir rent, frächt och friskt.

MEEE LOVE:)

Absolut.Jag gillar det.

Idag skall jag cykla på valhalla.Passar även på att gymma innan på samma ställe.

Triceps, baksida axlar och mage hade jag tänkt att köra.

Jepps, sedan intervaller på cykeln.

Nu när jag har vart så jäkla bra hela dagen så skall jag få en belöning i kväll.

Fantastiskt.

Japp.Ikväll blir det att smutta på en cola zero.Den skall ligga i frysen ett tag först... bara för att jag skall få den så iskallt god.

Man kan längta för mindre.



Av Emma - 14 augusti 2007 07:00

Min vän Dijana här på jobbet har som kännt flyttat till en annan anläggning.

Jag hatar det.

Jag saknar henne så jag blir GALEN.Faktiskt.Hon är GRYM.

Det är henna jag tänker på nu när jag står här kl sju på morgonen.Förövrigt så blev jag helt toktrött just nu.SHIT Vad skall jag göra?Typ dricka massa red kick eller?

Jag vet inte.


Igår kom en man in till mig här och sa

"du ser alltid så glad ut,och det verkligen strålar från dig"

Det var ju fint sagt. Undra om jag ser lika strålande ut nu?

Konstigt med denna trötthet. Aldrig att jag brukr vara det, kanske berodde på att strömmen hemma gick i morse så jag hann aldrig se ljuset.Fick fumla runt runt och söka efter det jag skulle ta med mig.

Tände tom några ljus där i laggen kl  4.30 på morgonen.


God dag på er!

Ovido - Quiz & Flashcards