Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Emma - 28 augusti 2007 20:00

Jag är borta från mitt hem från 5 på morgonen till 7 på kvällen.

Jag har det såhär ofta, varje dag. Oftast. Faktiskt har jag valt det själv, för jag har alltid bara vart själv, bara har mig själv och tänka på.

Nu, ibland så träffar jag någon.

Så Nu märks det mer än någonsin. Vi kan aldrig ses. Han kan varje dag efter fyra, då han har ett"vanligt" jobb.

Vi får aldrig ihop det, har vi tur kan vi ses en gång i veckan.Någon timme. Men aldrig en heldag.


Nä.Dax att se över mitt liv om jag vill ha lite tid för annat.


Nä, nu är det kväll, Jag har min tid här, för mig själv.Har precis ätit min delikata middag.

Så LAX har jag lagat mig idag.Så enkelt.Så gott.Lite kaffe på detta mår jag kanon.


Tillbehören var lite andra än på bilden trots allt.


Jag är glad,och lycklig!

Av Emma - 28 augusti 2007 07:02

Och jag är otroligt glad över denna sak.

Finns inget bättre, att veta att hela dagen har man framför sig.

Så idag, en hel tisdag. Jobbar idag.

Så imorse när jag tog på mig prommenadskorna och lämnade hemmet kl 5.00 för att gå 1 timme till jobbet så kändes det bara såå himla skönt.

Det var riktigt kallt ute.Känns på riktigt höst i luften nu. Så svalt så härligt.

Friskt.

Speciellt skönt är det att gå på morgonen då jag skall jobba hela dagen,då jag bara ska stå still här sedan dagen lång.

Goood day!


Ovido - Quiz & Flashcards