Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av Emma - 1 augusti 2007 22:07

Fick en sen födelsedagspresent idag.Av mina kollegor Björn och Jenny. Ett stort grönt paket. I detta gröna paketet befann sig Peelingtvål,peeling handskar,skrubbvante,badsalt.Allt i nyans av grönt. Allt i bad tema.Kan det helt enkelt vara så att mina kollegor tycker at jag är smutsig och behöver en rejäl renskrubbning?

Jag är glad ialla fall att dom kom ihåg mig.


Jag älskar värmande ord.Så små saker kan vara underbara för mig.

Som dessa

"Du är har verkligen utvecklats och blivit SUVERÄN! så SUG ÅT DIG!!!"

Jag blir GLAD.Jippie lixom.Nu kan jag sova gott.

Annars idag.Min dag har bestått av allt det jag gillar.

På gymmet prövade jag en ny  övning som jag inte kört förr för mina triceps.GRYMT, denna övnigen fick mig att börja älska att köra den musklergruppen.

Kondition idag i form av cykling, och en joggingtur.Puh,det känns i kroppen en sån härlig känsla !

mmm:)God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards