Alla inlägg den 4 augusti 2007

Av Emma - 4 augusti 2007 23:22

Shit alltså.Jag har just kommit hem från fest.HALLÅ, klockan är elva.JAg har inte druckit en droppe alkohol.Jag har mest suttit lugnt och tryggt och sett på 30 fulla ungdommar som sprang runt, dansade, SKREK och levde rövare runt omkring mig.

JAg är SÅ glad att jag inte finner det där roligt. Jag är så glad att jag är hemma igen. MIN lördagkväll, jag hade velat spendera den hemma.

Men, för att inte verka allt för tråkig åkte jag på fest.

 Ibland blir jag rädd för mig själv för jag är inte som alla andra 24 åringar som är singlar till råga på allt.

Man skall springa runt,festa,ragga,knulla jag allt.

NÄ, det jag har suttit och tänkt på ikväll är....ÅH, vad jag längtar hem till min prottedrink å min bok.


Å jag tycker inte det är det minsta tråkigt.Jag stormtrivs att ha mitt liv såhär.



Av Emma - 4 augusti 2007 12:34

Just nu ja.Det är då jag har gjort mitt eget kaffe, satt mig ner och bara läser mina favoritbloggar och som nu uppdaterar i min egen.

Jag jobbar, jag har ändå hunnit med diverse saker innan jobbet.Lördagar som är den dagen då jag vilar så blev det ändå lite prommenad,joggning i morse.

Solen sken såå fint, så jag kunde inte motstå frestelsen.

Jag är verkligen lyckligt lottad.

Tänka sig att jag får hålla i mig själv vissa dagar för att avstå träning.

Istället för många andra i svenska folket får tvinga sig själv till träning.

Glad att jag har denna känlsa och tycker om det så mycket.


Jo.

Ikväll, skall jag på födeösedagsfest i lunden.

Fantastikst trevligt, så min Kalix vän fyller år.


 Födelsedagsbarnet!

GRATTIS!

Av Emma - 4 augusti 2007 11:39

Vissa saker kan jag bli irriterad på.

Igår la jag märke till några saker.

Jag och min vän var på affären, handlade middagsmat. BARA för att jag är tjej och han är kille tycker han att han skall bära matkassen.VA FAAN.Jag kan väl bära den själv. Mina grejjer kan jag kånka på själv.

Jag

kan faktiskt störa mig på det samhällsfenomen att tjejer skall vara så himla små, å känslinga och svaga.

Sedan såg vi film.DÅ kom nästa sak jag kan bli irriterad på.

Som att jag är ett litet barn och karln tror typ att jag blir rädd!

Nä, fy fanken.

Jag är inte rädd för nåt, jag orkar allt och jag kan bära mina grejjer själv.


Ialla fall, stolt över mina matlagningskunskaper så ställde jag iordning en GOD måltid:)Å gott kaffe som grädde på moset.




Ovido - Quiz & Flashcards