Direktlänk till inlägg 30 juni 2007

såhär dagen efter

Av Emma - 30 juni 2007 12:35

Idag är det dagen efter våran sedan läänge inplanerade fest här i Kalix.

Jag vet inte riktigt vart planerana slutade, men den "omtalade" festen började inte förrän 22.00 med endast mig och Pernilla.

kl 22.00 slog jag upp min första vinglas. Från en snodd vinflaska av mina kära mor. 22.00!VAD är det för en fest?

Nä.Kan bero på att jag har blivt så ¨tråkig att jag inte ens är intresserad av fest mera?

I alla fall masade jag och Pernilla iväg.Till before, där allt händer:) Där var dom.GRabbarna vi skulle ha våran planerade fest med.

Dom hade druckit rejält och var lååångt före oss.

Jag kom aldrig i kapp med mina 2,½ vinglas. Då var jag nöjd.HELT nöjd.

 Vi följde med stans grabbar till Lillas bakficka, och sedan avslutades min kväll på frasses.Dit man går här i stan.

Det erbjöds "klädpoker" på ett hotellrum i stadens hotell.Men fint avböjde jag det förslaget och drog mig hem mot min Mammas lägenhet.

Duschade av mig kvällens utekväll och la mej ned med mina kära pyjamas.



Kvällen kan sammanfattas som SKITBRA.Faktiskt.Än en gång bevisat att jag har det lika trevligt nykter!!

Jag hade det som bra där! Så med nöjdheten lysandes i mina ögon tog jag mig upp i tid imorse så jag hann gå ut på prommenad.

 Fick även en frukostgäst här hemma vi namn Magnus.

Han var en av grabbarna som hade druckit endel igår, han behövde mat tyckte jag.

 Bjöd över han på lite gröt.Snällt av mig, jag gillar att mata folk.


Vad denna dagen har att erbjuda är luuugn.Solen håller på att spricka fram... jag är sommarklädd.. och jag skall åka till Töre och sedan Morjärv.


Töremarkand! JAA.


Jippie:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 mars 2011 06:54

Oj, hittade hit till min gamla blogg igen. Kanske provkör den då. Hihi-min motivation till bloggning har väl vart och ör sisådär. Men, nån gång kanske jag kan ge er någon rad. Motivation ja. Jag känner mig för tillfället otroligt omotiverad-till my...

Av Emma - 13 januari 2010 07:34

efter morgonens rutiner(frukost,bloggande,nyhetsmorgon...) drar jag nu till gymmet.Axlar och biceps är det dags för. Jippie yey. ...

Av Emma - 12 januari 2010 21:00

att använda denna igen.Mycket roligare layout känns det som..funderar ett tag till. Kolla in mig på www.metrobloggen.se/strongenought   ...

Av Emma - 3 mars 2009 13:38

  KAtastrååååf! Jag har ju inte skrivit rätt adress! Nu prova! Kom och hälsa på!   www.metrobloggen.se/strongenought   Ändra i länklistor! ...

Av Emma - 3 mars 2009 08:36

Ja, jag är på G härifrån. Finns roligare på andra ställen...skall bara ordna till den nya lite:)   NI måste följa med mig!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards