Alla inlägg den 19 juni 2007

Av Emma - 19 juni 2007 10:17

föll nu från mitt hjärta.

min väska är på väg till mig med taxi.Snart:)

Nu blev jag genast mycket gladare och snällare!Jiippie!


Hittils i min vistelse här har jag inte åstadkommit så mkt^, mer än att kört bil några varv runt runt. Det enda jag såg var några gubbar som stod nere vid affärer och glodde typ.

Jag har vart ut på prommenad.

Jag har surat pga av min packning

Jag har hängt på nätet


Men NU är det dax att ta tag i dagen. Jag skall gå på byns cafe och dricka en läkka med magnus.Jag skall köra min syster till Morjärv...

Och så skall jag naturligtvis besöka byns gym.Nu när mina dagar är såhär lediga går det ju inte för sig att inte träna.Har mer tid än någonsin till detta .Då skall det göras.


Nu skall jag gå ut, se om jag ser några gamla bekanta!

Ovido - Quiz & Flashcards