Alla inlägg den 20 juni 2007

Av Emma - 20 juni 2007 22:49

Träning!


Ja.Den har jag fått mycket av idag. Underbart.

Cykelpass på TC.Var faktiskt riktigt sköönt.


Så i samma veva som jag var där, så blev jag till frågad om jag vill köra lite klasser där nu under min vistelse här. Självklart tackade jag JA!


Kul! Så några Body pump pass skall jag hålla i:)


Annan träning jag har fått idag är.Styrka=axlar+biceps.Grymt det med:)

Vid dessa semster tider har jag ju HUR mycket tid som helst. Går inte att missa träning då!


Imrogn upp med tuppen och trampa morgonprommenix:) GOTT!

Frukosten har aldrig vart godare efter dessa!


Natti!

Av Emma - 20 juni 2007 22:27

Är avverkad.

En dag som vart kanon.


Var till min kära mormor och morfar.

Dom bjöd på kaffe och jordgubbar.

Kaffe-underbart

Jordgubbar-underbart.


Jag och mormor.

Mormor: Men VA?Du är ju helt gul.

Jag:Gul?

Mormor: (som tog tag i mitt huvud och glodde mig i ögonvitorna) hm!

Jag:tror du jag har gulsot?

Mormor: Jag tyckte du såg gul ut.


Är jag GUL eller?

Va!!


Förra gången jag var upp... Då hade mormor synpunkter på mina lår.

Mormor:MEN, nu får du väl ändå sluta träna.

Jag: Varför.

Mormor: Dina lår ser ju så tjocka ut!

Jag: Blev sur som FAN!!


När mormor säger något sådant så är det fanken inte kul,om tom hon kommer med sånna kommentarer!!


Detta är en bild på lilla jag. På flygplatsen som är tagen av..... J!



Av Emma - 20 juni 2007 09:41

Verkligen är allt som förr här "hemma". Kan tyckas tråkigt i någons ögon och mysigt i andras.

Det är samma gubbe som står vid affären på morgonen, samma människor som är på myggan, samma som äter lunch vid samma tider som förr, samma personer som hänger utanför frasses som förr,min förra granne står ute på balkongen och vatnnar sina blommor... min granne för nu 8 år sedan! ja.Allt.

I mina ögon är det faktiskt mysigt!

Jag kände mig som hemma igår.Jag gick på strandprommenaden och såg upp mot frasses. Då LOG jag för mig själv... kände en inre lycka.


Nu när man bor hos sin mamma känner jag... GUD vad skönt att ha en egen lägenhet! Jag har bott hemifrån nu i 8 år och... Skulle nog aldrig klara att bo hemma en längre tid!

Frågor som

"vad vill du äta till middag?"

"när ska vi äta"

"vart ska du"

Ja.... Jättegulligt,  men jag vet absolut inte när och vad och hur och vart jag ska.

Jag är såå rastlös här så jag springer ut och in fram och tillbaka... Så.Det blir sånna många frågor på en dag.

Nä.

Nu vill jag bara ha min bil!!Så jag kan köra runt lite.MEn inte var det så kul som förr det.Konstigt


En av vårs sysselsättningar här när jag var kring 19 år var att leka bilkurragömmma!!Hahaha....:)Det tännkte jag på iggår med... Det var såå kul tyckte jag då!Vi var ute hela nätter och lekte:)Roliga saker man haft för sig!


I alla fall fick jag styrketränat igår. det var inte så farligt som det brukar vara. Dert är nämligen bara ett litet rum, brukar kännas helt jobbigt där inne...MEN.Igår gick det BRA!

Så jag skall besöka det stället snart igen!

Jepp!


Ikväll blir det även ett cykelpass kl 19:00!Jippie!


Nu skall jag gå och och återuppliva gamla Kalixminnen. Mera av dom.

Ovido - Quiz & Flashcards