Alla inlägg den 8 juni 2007

Av Emma - 8 juni 2007 12:04

*Han som vinglar in i väggarna, han e så gammal å skraltig så han måste hålla sig i väggarna för att kunna gå typ.

Benen e pinnsmala.

Man blir HELT jäklars orolig när han e på ingående.Mitt i allt kanske han lägger sig å dör eller nåt här.


Allt för idag.

Tack föör mig!

Av Emma - 8 juni 2007 11:55

Med fortsättning på det jag tog upp igår, om konstiga kunder.


Såfinns det


*En som varje gång han kommer låter som ett jävla får som bräker när han tar tillbakas kortet.VARJE GÅNG.Helt mongo.Han kom alldelens just.

*En som varje gång han kommer försöker låta så trevlig på rösten, i samma tonläge VARJE JÄVLA MORGON. Han låte rinte trevlig, han låter bara störd.

*En som varje gång han skall ge kortet till en håller fast det när man skall ta det, så skall han låtsas vara så rolig.VA?Tror han man e 5 år eller?

Å inte VARJE GÅNG.

*En som säger "så" när han ger kortet, och"så" när han får tillbaka det, också detta varje gång.Denna gubbe har också så korta shorts så man inte ser att han har några, även smutsig tröja och jag har sett han i gymmet, då han snöts sig i handen och torkade snor på en maskin!SVINIGT.

*En som kommer och säger "och så får det bli ett äpple" varje gång.

Detta har han gjort nu varje dag i ca 1 år.Så länge jag jobbat här.

 Så, jag har det å roligt på jobbet.


Nu ÄR jag hungrig.

Min lunch idag dårå...

*kyckling-tillagad ev Emma:)

Avocado,tomat,Gurka,Äpple


Ja. Det ä vad jag har att Bju på här på Ho till mig själv.


Heejhej!

Av Emma - 8 juni 2007 07:07

Då har vi början på helgen igen.Fredag, jobbar idag... sedan är jag ledig lördag&söndag.Otroligt.Vädret bara strålar ute,jag har inte fattat än att sommmaren är här.Faktiskt Det är FÖR varmt redan nu, hur skall jag klara mig i denna värme?Nä,det är en sak jag inte förstår.

Idiot jag är som klagar.

Som vanligt gick jag upp idag kl 4.25 Stackars min granne(som till råga på allt är HET) Så fick han höra på min klocka länge idag... Å den klockan låter illa. Illa som fan.Stackarn, men han får gärna komma upp å säga åt mig gärna.

När man går så tidigt på mornarn, och denna tiden på året så är det massa fyllon ute,nu har dom kommit fram. Fulla påväg hem från krogen ellr annat.Urch, ser HUR slitna ut som helst, får mig än en gång att tänka "fan vad glad jag är för det liv jag lever"

Slipper gå på mornarna full å jävlig, bara stinka gammal fylla, cigg å as. Nä.BläblÄ


Något jag fortfarande tänker på är, SLOG JAG AV MIN KAFFEBRYGGARE IMORSE? Så, jobbigt det hära, kommer min lägenhet att brinna ner?

Skit JOBBIGT.

Även om jag glömde på min kaffebryggare?Tror du att det börjar brinna då?

Kan inte fara hem förrän imorgon ju.


Min dag idag.

*Jobb

*Träning

*Mat

*Klass

*Karl


Ja, karlen skall jag till ikväll. Men ibland undrar jag varför? 


Ovido - Quiz & Flashcards