Alla inlägg den 14 juni 2007

Av Emma - 14 juni 2007 13:28

Idag är det ju också dagen efter vårn två års dag här. Jag tänkte ge er en liten tillbaka blick på våran första natt i Göteborg.

När vi kom fram till våran härliga lägenhet i LÖVGÄRDET (som ligger typ en timmes resa med kollektivtrafik utanför stan) Så hade vi naturligtvis inga sängar.Dom hade inte kommit än. Knappt några möbler heller.Så det var bara vi 3 brunetter från norr, och våra resväskor.

Vi sov mitt på vardagsrumsgolvet. I en tom kall lägenhet. Kunde knappt somna och när vi alla 3 väl hade slumrat till, då vaknade vi allihopa med ett ryck och var livrädda.

Det lät som skottlossning!!!!Våran första natt och det var redan skottlossning utanför vårat fönster. SHIT.

Det visade sig sedan att det var bara en schampo flaska som ramlat ner i badkaret. MEN, det hade kunnat vara, man vet aldrig.


Nå.Nu 2 år och en dag efteråt så är allt så bra! Japp.

OM 4 dagar åker jag hem till norra norrland till och med. Jag skall vara där.


Där uppe skall jag bla

*Vara med mamma

Vara med Pappa

*Vara med syskonen

*Träffa Magnus

*Gå ut till skogen bakom vårat hus i Morjärv, och påmmina mig själv om min barndom till skogs.

*Prova på spinning å annan träning där uppe.

*Umgås med Mia

*Äta frukost på hotellet

*Äta  lunch på hotellet

*Hänga på myggan(fiket i Kalix)

*Än en gång se att jag gjort rätt som flyttat

*Tänka på Göteborg

*Köra bil

*Bada i vattnet

*Sola

*Prommenera strandprommenaden


Ja.Något i den stilen.


Nää.NU skall jag ut i gymmet.Trääna min småå muskler.. så dom kanske kanske någondag blir liite större.

Av Emma - 14 juni 2007 08:52

Va?Den som var så varm och skön i helgen är nu som bortblåst.Kvar ute är nu kyla och blåst.

Imorse har jag legat och snozat lite extra i sängen.Men hann ändå gå till jobbet.Bra

Jag behöver en ny säng.NU, men jag tar mig liksom inte för att gå och köpa en.

Behöver ha en större så det rymms någon annan än mig i den.JAA

Sällskap i sängen.Det behöver jag.

Jaaa:D


Jag har problem med min karlar.Alltid, har jag haft i många år.Alltid alltid är det något som inte stämmer, som man skall hitta fel.

Antingen är dom för mkt eller också bara för lite.

För varma eller för kalla.


Men ändå är det för lite och kalla som gör att jag blir intresserad.Dom varma och dom som är för mkt intresserar mig inte.

alltid är det nåt.

I själva verket kanske jag inte vill ha något.

Visst är det så också, kommer en komer det flera... på samma gång.


Imorse på min prommenad slog det mig att jag vill ha ett par inlines


Jag behöver det.Susua fram på dessa emellan åt.


Jag vill även ha en kamera


Dessa är också något som jag vill ha!!



Och denna mina vänner

 den äger jag!!




Med denna granna bild avslutar jag dagens inlägg!

Av Emma - 14 juni 2007 07:24

Jag är helt enkelt beroende av min ögonfransböjare.MEN klantig som jag är, tappade jag ner den i toalettstolen.Vilket blev en fullkomlig katastof för mig.

Mina ögonfransar utan böjning är inte roliga alltså.



Ovido - Quiz & Flashcards