Alla inlägg den 24 juni 2007

Av Emma - 24 juni 2007 11:32

I natt försökte jag återuppliva gamla minnen, eller återuppliva gamla sysselsättningar jag har under min tid när jag bodde här.

Så vi halv tolv snåret gick jag ut, gick till hotellet och var där.

Satt där, låg där,gick där,svamlade där... Hängde helt enkelt.

Det var inte lika kul som jag minns det.

VA? Vad har hänt, det var ju så himla trevligt förr.Men nu? Det var inte lika trevligt.

Jag blev bara trött och gick hem igen och sova.

 Tiderna förändras och jag med dem kanske.

En sak som jag la märke till att jag blev helt sorgsen när jag kom in i mina gamla arbetslokaler.Jag ville bara gråta.

Vad betyder det? Att jag saknar det?Eller att jag inte saknar det?

Jag tror att någonstans innest inne saknar jag det.Faktiskt


Jag brukar heller aldrig drömma på natten. Eller drömmer gör jag ju, men jag kommer inte ihåg vad jag drömt.

MEN nu, helt plötsligt, kommer jag ihåg allt.

Jag drömmer om gamla tider, om killar, om bilar, om polisen om fylla.

Här i natt drömde jag att jag var jagad.

Helt konstigt.


Igår när jag var ut å gick i skogen passade jag på att fota:)



Ovido - Quiz & Flashcards