Alla inlägg den 29 juni 2007

Av Emma - 29 juni 2007 07:36

Jag trivs riktigt bra med tidiga mornar. Något som nuför tiden blivit en vana för mig att gå upp i ottan även fast jag är helt ledig, semester som jag har nu osv.

Älskar det.

Regnet öser ner ute även här i Kalix. Jag älskar inte det:(

Har just lagt planerana på morgonprommenaden åt sidan.Känns inte såå lockande att gå ut å traska i detta vädret.


Någonting inom mig är fel idag.Något som ligger å gör att jag känner mig lite ledsen.HAtar denna känsla som kommer ibland, för kan inte sätta fingret på vad det är.

Ruskigt jobbigt, det kom över mig igår kväll och nu har det fortsatt.


Ikväll ialla fall bjuder mormor på grillfest. Med släkten.DET är kul, för min släkt är kul.

En salig blandning av folk

En datanörd

En läkare

En bonde

Ett dampbarn

Två superkristna

och så jag.

 Några fler är vi också..Ja ghar alltid svårt att hålla mig ifrån svordommar i sånna här sällskap.

Men.. jag försöker.Har      förövrig blivit mkt bättre på det där överhuvudtaget.

Svär jag nu är det mer sånna töntiga grejjer som

Tusan, jäklar, förbaskat, järnvägars,helsike:)


Nä. GE MIG GRÖT!



Ovido - Quiz & Flashcards