Alla inlägg den 23 juni 2007

Av Emma - 23 juni 2007 21:59

Obekväm är rätta ordet för hur jag känner mig när jag är här.Vet inte riktigt hur det kommer sig, men för varje gång jag kommer hit känner jag mer och mer att jag inte är hemma här nåt mer.

Skönt ändå att veta att jag hitta rätt med Göteborg då och mitt liv där!


Igår, midsommarafton.Jag umgicks med Mamma, åt gott sedan var jag nöjd. Jag la mig och sova omkring 12, sedan var jag pigg och glad idag:)

Min dag idag har spendarets till stor del i Pappas stuga, där har jag lagt mig tillrätta i en solstol, med en bok och vågorna skvalpandes brevid mig.Gjorde verkligen mitt bästa för att försöka få mig själv lite ro... gick dock inte så bra.

För att få något att göra försökte jag köra moped(tog mig 1 meter sen stannade den)

Begav mig sedan ut till havs med en roddbåt, rodde och rodde tills jag blev less.

Sen var det matdags. Å sen drog jag tillbaka till Kalix.


Jag var just på ett nyöppnat cafe här i stan.Riktigt bra ställe måste jag säga, ett sånt ställe som jag alltid saknat under tiden jag bodde här. MEN nu när jag inte bor här, och inte har några som helst planer att komma tillbaka hit. DÅ öppnar dom! Men sikken tur då att jag har mina ställen hemma i Göteborg.


Ja.Klockan är nu 22.08 piiip!Funderar var jag skall hitta på? Väntar på att min telefon skall ringa. Väntar på  Magnus skall ringa så kanske han kan underhålla mig ett tag eller två?

 Nä.Nu skall jag faktiskt ta mig i kragen, rycka upp mig och se allt från den ljusa sidan.

JAg har semester, allt är lugnt och skönt. Jag har två veckor kvar här att spendera med mina nära och kära.Jag borde vara GLAD:)

Josåatt.


Hejhej!

Ovido - Quiz & Flashcards