Alla inlägg den 11 juni 2007

Av Emma - 11 juni 2007 22:12

Får jag stolt presentera.Den person i mitt liv som är sötast, som är SÅ mkt för mig.

Min lilla syster Josefin!


Av Emma - 11 juni 2007 19:36

Jag har just sett något som jag tycker är vidrig, fult,hemskt,äckligt.

Ja.En kvinna med lång svart hår under armarna.STORA buskar.

Till råga på allt går hon med det framme.

Nån måtta får det väl vara.

Stora svarta buskar.

Jag höll på att smälla av.Helt sant.



Av Emma - 11 juni 2007 14:47

Idag är min favorit dag.

Jag verkligen älskar måndagar,sjukt mycket.Egentligen vet jag inte varför.Allt bara känns bra då, man får ta nya tag,nya chanser,nytt,nytt,nytt.Man kan börja om från noll.Egentligen vet jag inte med vad jag skall börja om, man nåt är det nog alltid.


Kära reception står jag nu på mitt kära jobb.Jag trivs faktistkt bra.Vilket är TUR.Har aldrig haft ett jobb där jag har kännt att jag inte vill gå till.Aldrig, skulle aldrig heller ha det.

Kommer den dagen då jag har den känslan,då slutar jag.Jobet är så stor del av livet, så inte fan skall jag stå här å må dåligt och otrivas.


Nej. I






Ovido - Quiz & Flashcards