Alla inlägg den 28 juni 2007

Av Emma - 28 juni 2007 21:15

Har idag befunnit mig på restaurang. På Hotell valhall. Jag fick mej kyckling fajitas. Så otroligt gott, så gott. Eftersom restaurangbesök är något av vad jag tycker är väldigt trevligt så  är jag nöjd nu.

Jag, min bror, mamma, hennes karl å hans dotter har vart å ätit.

Innan dess hann jag till gymmet, för att träna rygg som stod på schemat idag.

Så.DAGEN är FULLÄNDAD:)



Av Emma - 28 juni 2007 12:33

Idag är jag faktiskt liiiite seg i huvudet.

Jag var ut på "galej" igår... drack endast 2 glas vin ute.

I och med att jag inte intar alkohol spediellt ofta har jag blivit lättpåverkad, faktiskt.

Det var trevligt med lite utgång och vin.Var inte mycket folk men jag behöver det inte heller.Jag har ju dom jag går ut med, så är jag nöjd med det.


Ändå fast jag har liite seg känsla i kroppen masade jag mej ut och gick.Skönt var det och det behövdes framförallt.


Snart är min vistelse här i kalix slut, faktiskt.Semestern går fort, och tiden går fort.

Längtar tills jag är hemma i mitt trygga hem i Göteborg!



Ovido - Quiz & Flashcards