Alla inlägg den 12 juni 2007

Av Emma - 12 juni 2007 16:07

Detta är jag.Just uppstigen från sängen kl 6 imorse!!Skulle bara pröva kameran på min nya mobbe:) Som jag så fint fick mig igår kväll. Kände att jag behövde något nytt.

JAg är nöjd än så länge.NÖJD:)



Av Emma - 12 juni 2007 08:03

Har visat sig igen.

Han håller till där på kyrkogården.När jag är ut och går på morgonen går jag alltid över kyrkogården här.Inom loppet av några veckor har en ÄLG komit springandes.

Förra gången kom han å TOK sprang 1 meter ifrån mig.Idag stod han still å bara glodde på mig, Jag vände!Jag vågade inte gå förbi honom.NÄ.Man vet aldrig aldrig vad såna varelser kan få för sig.


Så här har ni han.Jag har alltid haft problem med älgar.Faktiskt.En preriod i mitt liv drömde jag om älgar. Mardrömmar, sant.Hoppas dom inte kommer tillbaka nu:S
Ovido - Quiz & Flashcards