Alla inlägg den 26 juni 2007

Av Emma - 26 juni 2007 20:52

Jag tycker om sommaren, och det finns endel saker som förstärker det.


*Nektariner ,persikor, aprikoser


*Vattenmelon och övriga meloner


*Sommarkvällar i solen

*Cykelturer i det fria

*Lättklätt

*En varm sommarvind

*Ett blått gnistrande hav

*Strandprommenaden i Kalix, är riktigt ljuvlig.

*Gröna björkar

*Grillning i trädgården

*Bara ben

*Ljus

*Alla blommande blommor

*Min födelsedag:)


Kan inte bli så mkt bättre.

Inom mitt räckhåll nu.EN nektarin:)MUUUMMS!


Av Emma - 26 juni 2007 18:06

Jag mår bra idag:)


Jag har inte varit sur

Jag har inte varit otrevlig

Jag har inte försökt ta första bästa plan hem

Jag har inte gjort desperata försök att gå runt runt stan och se i skyltfönster för att försöka få syn på något nytt

Jag har inte suttit på balkongen och tomt stirrat framför mig


Nä.

Idag har jag vart alldelens underbar, och haft det bra:)


Jag har

-kört body pump här JÄTTEKUL

-ätit lunch ute med mamma

 -prommenerat med hunden

-vart på affärer med mamma

-köpt mig fina dyra hårprodukter

-vart och hälsat på min bror

-handlat mat

OCH

nu

sedan...

 Pernilla:))

Av Emma - 26 juni 2007 09:33

Är väl en sak, men att det till råga på allt blev minusgradet ute(nästan) det är jobbigt.

Är det inte 26 juni idag?Eller har jag sett fel på min alemenacka?Nej minnsan.Jag tror jag smäller av.

I alla fall.. så försöker jag köra på som vanligt...:)Jag låtsas som att det inte regnar.

Så nu efter mina morgonrutiner är jag redo för dagen.

Skall ju köra idag en klass:) På träningscompaniet.Body pump.

Mamma och jag skall även vi på stan idag.Äta lunch och sådant.

Finemang.



Ovido - Quiz & Flashcards