Alla inlägg den 18 juni 2007

Av Emma - 18 juni 2007 23:36

MItt kära bagage är borta!!

Där stod jag på kallax flygpalts i Luleå, å min väska kom aldrig. Nu blir jag bara mer och mer frustrerad då jag kommer ihåg alla mina fina kläder och mina skor som jag packat ner i den!

Kommer jag aldrig mer få se mina nyinköpta nikeskor?

Stackars min väska och stackars mig.

Här sitter jag sunkig och vill bara ta på mig rena underkläder och lägga mig,men vart är min rena underkläder?

Kan dom bara ringa och meddela om dom hittat den J***a väskan eller inte!!!


Jag är fruktansvärt sur nu.Ingen bra start på min tripp!


Av Emma - 18 juni 2007 14:13

Kommer och har redan vart en mycket mycket bra dag. Allt jag har gjort idag har vart underbart.Allt som har med denna dag att göra är underbart.

*morgonprommenad med en HET karl

*kanongod frukost med samma HETA karl

*Grym benträning på gymmet

*Inköp av små örhägen som jag velat ha så länge!Nu är sånna mina:)

*Sushi med min goda vän Pernilla

*Kaffe hemma vid datorn

*Skjuts till flygplatsen av en going.

*Mamma och min sysyter:))


Framför allt min FÖRSTA DAG PÅ SEMESTERN!!mmmm!

Nu förstår ni varför det är en bra dag!


Skall hålla denna bloggen uppdaterad under hela min resa.

Nu gäller TOKpacka!


Vad gör man när man inte vet hur man skall göra?

Av Emma - 18 juni 2007 09:18

Ja.Idag är det dax för mig att lämna stan.

Igår skulle jag först träffa han, sedan skulle jag inte.MEn sen blev det så ändå.

Jag hade först ingen lust.

Det enda jag inte vill det för var bara för att jag inte tror att vi kommer ses mer efter denna semestern.Faktiskt

Så därför tycker jag att det är tråkigt.Jag verkligen hatar avsked och säga hejdå.

Så jag tänkte slingra mig ur det hela:))

Men.


Det blev bra det.


Jag är helt konstig förövrig idag.Ba går å små skrattar och småler.

Jag tror det beror på att jag skall hem.Precis samma beteende har jag när jag är hemma i kalix.Jag bara skrattar heeela tiden.

Glad blir jag.Fast.Jag är glad oftast!


Näpp.

Nu gäller gymmet.

Hejhej!




Ovido - Quiz & Flashcards