Alla inlägg den 17 juni 2007

Av Emma - 17 juni 2007 18:05

Nej.Jag har verkligen inte lust idag.VERKLIGEN inte.Fan vad jobbigt.Riktigt jäklarns jobbigt.

Jädrans bajs också.

Känner mig som en enstöring, jag vill vara med mig själv, och kunna vara mej själv.Kunna göra vad jag själv vill.

Allt det vill jag göra.


Nä.jag tror jag ställer in.Är det dålig stil?

Att ha bestämt en grejj och sedan inte göra det?

Av Emma - 17 juni 2007 14:46

Min tänder!!Sitter här på jobbet och försiktigt gräver mig i munnen då  jag med förskräckelse upptäcker att mina tänder håller på att frätas bort eller nåt.

PÅ nedre raden.Vad fan är detta!Jag är som är noggrann!

Nä.Nu på en gång måste jag ta mig till någonslags tandläkare och se vad som är fel.Tänderna är det viktigaste jag har.


Annars så knatar dagen på här.Jag har just ätit min lunch.Idag blev det...vitlöksmarinerad kyckling,selleri,morötter,avocado,keso,solrosfrön,
keso,grovtbröd,äpple hade jag också med där på ett hörn.


Här där jag just nu sitter ser jag framför mig, en kyl med olika drycker i,bland annat pepsi max.MEN, denna drycken får jag inte dricka idag.Har druckit på tok för mkt av denna senaste dagarna så  idag är det strängt förbjudet.... det gör att jag är ännu mer sugen på denna!!


I natt blev jag vääckt.Kl 00.30 ringde min telefon... tänkte nej.JAg ids helt enkelt inte svara. Idag när jag ringer och frågar vad karln ville som ringde... säger han NEJ, jag har inte ringt.Jag ser ju det föör fasiken rakt på min tele!Missat samtal  00:32.

Går inte att undgå. Nej fan.Han har ringt utan att han vill säga det.


Jag borde göra llite nytta här på jobbet, vad fanken har jag gjort den sista timmen, eller senaste timmarna.Typ.Suttit ner i en soffa och tatt bilder på en medlem med mina roliga ramar i telefonen typ. Han var dock med på det, och hade nog roligt med dom bilderna med.

 Sedan har jag funderat över vad jag skall äta och dricka härnäst, hur jag skall få hit gott kaffe? Hur jag skall hinna packa allt imorgon, poch framför allt vilka skor som är smartast att ta med.Är dock orolig att jag måste ta alla paren typ.För olika ändamål.


Nu skall jag ringa Magnus och fråga vad vi skall göra när jag kommer upp:)  Han skall få mig hängandes efter sig!Hihihi.Stackarn!


hejhej!

Av Emma - 17 juni 2007 10:52

Nu jäklar är semestern nära.EN dag kvar, och det är denna.

Måste göra klart mina arbetsuppgifter idag, som jag tatt på mig och förbereda för dom andra när jag skall vara borta.

Så.Sistadagen i Göteborg.Känns lite sorgligt. Ikväll skall jag även umgås med en karl... sista gången det också...på lääänge.

Känns trist.Men det går över.


Okayyy.

Min dag såhär långt har bestått av

*Frukost

*Träning

*Jobb


Jepp.Ingen morgonprommenad imorse.Kände att jag kunde skippa den då gymmet och ett ryggpass väntade. Sprang  också ca 25 min efter stryketräningen.SAMT solade.

Så detta är verkligenen en heldag på sats:)

Till sju ikväll.


Pju. jag hyrde en filmigår kväll också.Urch.Dålig var den. så där låg jag helt ensammen, såg film, åt vattenmelon och funderade över livet:)

Men det var planen.Att vara helt själv.


Men jag pratade docj i telefonen med någon i två timmar igen!!Fattar inte hur jag lyckas.I min värld pratar jag i telefonen 5 min. Sen är det bra.

Men, vi har väl mycket att prata om.Så igår bestod samtalet mest om känslor.

 Något som jag förövrigt har svårt att prata om...men det tar sig mer och mer.Så jag fick  ur mig det jag är rädd för så som det alltid blir.


Nä.Återkommer

Ovido - Quiz & Flashcards