Alla inlägg den 16 juni 2007

Av Emma - 16 juni 2007 17:14

gjorde just detta bloggtesten.

Modebloggare?Jag Emma Nyström.Jag vet ju för tusan inte vad mode ens är. Mjukisbralla och linne lixom?Det är mode för mig.



http://www.testriffic.com/test/psilotripitaka/9057/Vilken-bloggtyp--r-du-


Av Emma - 16 juni 2007 15:53

ÅHHH.

Min middag var då också ätit upp.

Kan dela med mig av dagens måltid.

Kycklingfile

Selleri

Morotsstavar

Avocado

Äpple

Tomat


Ibland när jag exempelvis jobbar som idag så blir det ofta som jag bara tar med mig olika grönskaer som finns hemma i kylen.

Idag fanns det där.


Allt i mitt huvud kretsar tydligen kring mat, träning och.... kkkk...karlar.

typ.

Men det är bra.Jag GILLAR det.

Trivs man, så är det bra. Å jag stormtrivs.


Jo!!

Snälla !Ni som är och läser imn blogg...(jag har sett att det är några styckna)

Kan ni inte hjälpa mig med lite musiktips.Behöver ny musik NU.

Tänkte fylla min mp3 med massa nytt tills min resa upp till Kalix.Känner att jag behöver det.Kommer bli många och långa prommennader där.

I neeeed IT!


Bara skriv masa låtar!!

Av Emma - 16 juni 2007 15:10

Ofta eller alltid när jag skall ut och resa så älskar jag att ha massa olika tidningar,böcker,papper,kalendrar... ja allt med mig.

Får för mig att jag skall läsa huuur mkt som helst. Hela resan, ofta är det dock så att jag lägger fram sakerna framför mig, och där blir dom liggandes. Går alltid mkt pengar för mig vid resor med flyg/tåg, för jag skall alltid lasta upp med olika drycker, olika saker att äta, så jag storshoppar på flygplatsen.

 Skadad. Försöker se viktigt ut med hjälp av lektyr och såklar min kalender eller nåt.Tror det är det jag vill åstakomma.


Idag provade jag em grejj.Jag la en sån proteinbar å frysen.. Och åt  den sedan.mmmmm:)  Var så gott så!Det skall jag göra fler ggr.

Ska nog ta med mig några av dem till norr sååå jag har något att smaka på där.  Vissa lägger även dessa barsen i mircron.Då skall dom tydligen bli goda med... Får jag prova vid ett senare tillfälle.


NU är jag så trött och mätt så jag snart somnar sittandes. hmmm.Bara 2 tim å 40 min uter tills jag slutar:)) JO!

Av Emma - 16 juni 2007 12:08

Nämn något som gjorde dig glad igår:
När jag fick öppna min iskalla cola zero
Vad gjorde du kl 8 i morse?
Då var jag på dagens prommenad!
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
Åt en proteinbar som jag haft i frysen
Det sista du sa högt?
Hejdå!
Vad har du druckit idag?
Vatten, kaffe.....
Vad var det senaste du åt?
Protinbar

Vad  var det senaste du köpte?
Kaffe med sojamjölk


Vad är det för väder?

kallt,blåsigt, blääigt!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja!Jag har inte upplevt det.Men självklart!
Sover du tungt?
I perioder.
Favoritklädsel?
Nikebrallan å linne
Vad gör dig glad just nu?
Tanken på att jag skall spendera kvällen helt själv!
Vad ska du göra härnäst?
Jag skall sätta mej ner i ena kontoret
Humör just nu:
Bra,glad å snurrig!
Kläder just nu:
Sats mundering.
Musik just nu:
Orup

Morgon- eller nattmänniska:
Morgon:)
Vilka är  viktigast för dig:
Familj,vännerna å jobbkamrater
Bio eller promenad:
Prommenix
Är du kittlig: 
Njee
Vad vill du jobba som?
Det jag gör:) + ngt annat så småningom
Gillar du att sjunga?
När jag är på dt humöret ja
Vad längtar du mest efter just nu?
Mys med den dära karln.

Av Emma - 16 juni 2007 10:03

Det finns så massa massa små saker i livet som kan göra mig såå glad!

Små saker.

En perfekt ät mogen avocado

En iskall Cola zero( möjligtvis pepsi max)

En underbar frukostbuffe

En bra låt

Ett leende

En blick

En GOD kaffe

Vårsol


Ja.Massa mer.Fick helt plötsligt hjärnsläpp.


Kan berätta att jag imorse var och ut gick min dagliga prommenad.Jag älskar verkligen dessa promenader.


Ikväll, när jag slutar har jag bestämt mig för att bara vara hemma helt själv. Idag är en sån dag så jag känner bara för det.Hemma.För sista kvällen.

  





Ovido - Quiz & Flashcards