Alla inlägg den 21 juni 2007

Av Emma - 21 juni 2007 18:18

Jag är en skadad människa.Har APsvårt att ta det lugnt.

Nu är jag så uttråkad så jag håller på att dö.

Har försökt komma på diverse saker...

-Sitta på balkongen och glo på människor som går nedanför

-Sitta på balkongen och läsa en bok

-Gå till solariet och sola

-Dricka massavis med kaffe

-Stå och titta ut genom ett annat fönster, för att se vilka som går och tränar

-Fila naglarna

-Packa väskan

-Se mig själv i spegeln

-Tokläsa andras bloggar

 mm.mm


Så vad är nu kvar.Endast 1½ timme till min pappa kommer och hämtar mig.

Innan dess blir det ett Body pump pass.


Här är jag. Uttråkad.Å Uttorkad:)



Av Emma - 21 juni 2007 15:44

Idag har jag vart hos min vän Mia.

Vi har pratat gamla tonårsminnen om när vi drack HB och slogs;)


Jag har skrattat mig dubbelvikt.


Ni skulle ha sett mig i mina ungdomsdar, med skinnjackan och stålhetteskor.

Herregud. Det var tider det.

Nä.Tacka vetja min tid nu.

Bra mycket bättre.


Idag mår jag inte så bra som jag brukar. Något är det som gjorde mig irriterad och ledsen förut.

För jag vet att det är sant!



Av Emma - 21 juni 2007 10:39

Imorse tog jag mig en extra lång prommenad, gick från ena delen av strandprommenaden till slutet.

1½ timme tog det mig.

Jag kände mig alldelsens seg i benen så det var tur att det inte var såå många backar.

Magen skrek av hunger innan jag var hemma så nu är jag mätt och belåten på min gröt, som idag fick lite färska jordgubbar på sig.

Så nu.Som alltid framför datorn med kaffet!

Jag älskar kaffe:)


Hur denna dagen kommer bli vet jag inte, har knappt något mer planerat.Men lite besviken är jag allt på vädret!!

Hade hoppats på SOL, jag har ju tatt med mig 2 bikinis.  Det var ju min plan att ligga å steka mig dag ut och dag in.

Men... Det har jag inte märkt av än.

JAG VILL HA SOL!



Nä,jag tror jag skall ringa pappsen och be han hämta mig så jag kan åka till Morjärv.

Det blir nog bra.

Med mig skall jag ha böcker och tidningar samt musik.

Där skall jag ligga.

HELT ute till skogs.


Tack!

Ovido - Quiz & Flashcards