Alla inlägg den 25 juni 2007

Av Emma - 25 juni 2007 16:04

Idag var jag på stan med Pappa.

Han bjöd mig på lunch, han köpte mig fluortabletter och MUNskölj!

Han ville även köpa mig något på stans sportaffär.Men jag tackade NEJ.

 Konstigt för att vara jag.Sportaffärer och jag hör lixom ihop.

MEN

JAg har funderat och funderat,,, och nu vill jag ha denna fula toffel. ALLA här har den, så jag har väl blivit inspirerad.Den är så grymt skön.


Ja.Jag kommer nog införskaffa en.

Som jag kan gå å skräpa i.


Av Emma - 25 juni 2007 09:26

Helt plötligt, som en blixt från klar himmel regnar det idag. Men jag ger mig icket. Jag var ialla fall ut imorse och gick.

Såg inte att det regnade först, så när jag väl var ute gick det BRA.Bara ignorera regnet "man är ju inte gjord av socker".

En sak som jag har tänkt på nu varje dag, och som jag ser var je dag jaag går förbi.Ett trasigt fönster.Och detta fönster har vart trasig nu i mer än två år! I en bostad, i en  lägenhet. JAg fattar inte hur han orkar se det där,eller hon.

NÄ.Jag fattar inte.


Igår tog jag mig iväg ut till havs. Vi åkte båt, sedan la jag mig ned å solade. Läste, solade.Hade det bra helt enkelt:)

 Så nu.

Denna dagen, har jag vart borta i 1 vecka.


Jag skall Bju på en bild på mig å sister, när vi var å raggade med bilen;)


Ovido - Quiz & Flashcards