Alla inlägg den 6 juni 2007

Av Emma - 6 juni 2007 15:18

Jahapp.

Då var det alltså nästan klart.Jobbet idag.

Sitter här å dricker min kaffe, då och då dyker någon medlem in.Inte ofta,längtar tills det är klart dagens arbete.Så jag får slänga av mig denna gul/svarta tröjan.Dra på mig den fina oranga skojortan och mina fina shorts.

DÅ= Jag redo för fotboll... ja.

Vi ska se fotboll ikväll.

Jag och en vän.


Förresten, blev ingen cykelklass idag.

Den Var Borttagen utan att jag ens reagerat.


Nepp.

Jobbet kallar.

Av Emma - 6 juni 2007 09:28

Hallååå?Vart är min cykelpass.Här sitter jag hemma och laddar inför min klass, som skall gå av staplen kl 12.Går in på hemsidan, och ser att den inte står med??VA?Är den bortagen idag eller?För att det är nationaldagen??

WHAT!!

Jag måste ringa å kolla.

Kan dom bara öppna stället så jag får veta.


För isåfall, fick jag genast mer tid för det andra som jag skall göra idag.

Solen bara strålar ute.

Jag som vill vara ute i den, men nix. Skall sitta inne och göra löner.Hela dagen.

BlÄÄÄ.

Bajs.BLÄÄ


Okej. Nu vill jag veta, ska jag ha klass eller ej.Har bar tagit för givet att jag ska ha det.


Kalixresan närmar sig med stormsteg också.

Oh.3 veckor.

Mamma mia:)

Har skall jag bju på bilder från min hemstad.

Hehe:)Kalixcentrum.


Ännu bättre.Flakasand rock och blues festival.

Äger rum ute till skogs utanför Morjärv:)

I juli!

Kanske man hinner var med på!



Av Emma - 6 juni 2007 07:54

Ja.Första inlägget.

Åh,nationaldagen idag.

Vad gör man en sån dag, typ sjunger nationalsången och viftar med svenska flaggan?

Äh. Kommer inte på frågan, jag skall sitta här. Se nyhetsmorgon, dricka kaffe, äta frukost.


Även fast jag inte behöver så gick jag upp tidigt tidigt imorse. Kl 6.

Morgonpromenad:) Älskar att gå tidiga mornar i solen. Den enda jag såg, var en gammal tant på cykel.


Igår kom mina skattepengar.ALLT känns bra då,för en stund.

Kanske skall inhandla något fint.Till kvällen:D


Ha en fin dag.


Ovido - Quiz & Flashcards