Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

Tidigt avslut idag

Av Emma - 14 januari 2009 14:33

Åh, så jobbigt när jag missar bussen på tio mintuer typ och får vänta två timmar till nästa.

Hade en tanke där på att stressa mig in till stan och köra ett gympass på inpuls. Insåg sedan att den träningen inte blir så optimal som jag vill med lite lite mat och stress.

Hade fått springa in och springa ut. Vet inte ens om jag skall köra gym idag. Tror jag inte heller.

Kondition, det skall det bli i alla fall.

Kanske springa eller kanske spinning.Det lutar åt löpning, det är det jag vill bli bättre på.

Det kan jag också göra när jag känner för det, dvs ingen tid att passa samt att det går som snabbare gjort.


Imorgon kommer jag ta bilen till skolan.Skööönt må jag säga.


Oh, som vanligt är jag hungrig. Det är lustigt det där, sitta still i skolan en heldag gör mig superhungrig, medans springande frm å tillbaka på jobbet inte ger samma utslag.


Skall se i biblan lite nu, vill låna någon BRA bok jag kan fasta i i timmar.Längesedan jag läste nån sådan.

 
 
Ingen bild

mia

14 januari 2009 19:46

halloj =)

när ska vi ta en lunch..?? när passar det dig.. nu måst vi ta denna lunch ju som sagt var inplanerad för llääännngggeee sen ,,
egentligen

kramen

 
agnez

agnez

14 januari 2009 20:17

så du tar bussen ti skolan imorrn. få man fråga när du börjar.. ja ska oxå ti skolan imorrn så ja kanske kan lifta?! har inte ditt nr så ja kan inte messa heller :S blev ingen transplantation, för njuren var tydligen i för dåligt skick då det väl var dax så dom är på väg hem nu.. :S bara börja om igen.. vänta, vänta å vänta. trist som fan.. mest för pappa men även för oss. vi vill juh att han ska va frisk å må bra igen. de har han inte gjort på så många år.. :S om vi inte ses på bussen kanske vi kan ses på stan ist :D kram

http://www.agnez.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 mars 2011 06:54

Oj, hittade hit till min gamla blogg igen. Kanske provkör den då. Hihi-min motivation till bloggning har väl vart och ör sisådär. Men, nån gång kanske jag kan ge er någon rad. Motivation ja. Jag känner mig för tillfället otroligt omotiverad-till my...

Av Emma - 13 januari 2010 07:34

efter morgonens rutiner(frukost,bloggande,nyhetsmorgon...) drar jag nu till gymmet.Axlar och biceps är det dags för. Jippie yey. ...

Av Emma - 12 januari 2010 21:00

att använda denna igen.Mycket roligare layout känns det som..funderar ett tag till. Kolla in mig på www.metrobloggen.se/strongenought   ...

Av Emma - 3 mars 2009 13:38

  KAtastrååååf! Jag har ju inte skrivit rätt adress! Nu prova! Kom och hälsa på!   www.metrobloggen.se/strongenought   Ändra i länklistor! ...

Av Emma - 3 mars 2009 08:36

Ja, jag är på G härifrån. Finns roligare på andra ställen...skall bara ordna till den nya lite:)   NI måste följa med mig!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards