Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Emma - 30 januari 2009 14:08

Jag som hade siktat in mig på dom där Wallenbergarna idag på hotellet.När jag har bestämt mig för nåt, så är det som så.

Ingen kan ändra det.(nästan)

Så, då sket jag i de å for hem å gjorde inte nån bra lunchmat alls.Fick bli ihopvispad proteinpulver,med sojamjölk, toppad med bär å grejjer.Frukt,avokado,smörgås också.

Så nog blev jag mätt alltid,men lunchmat vette tusan.

Nå,det är ju inte länge tills jag skall på Buffè nu snart.Mummms


Torsopasset gick fint å instruera och nu så väntar jag på min käresta.



Av Emma - 30 januari 2009 06:50

Förstår inte hur jag kan tycka att det är så jobbigt att välja mjukisbralla varje morgon,känner mig som min fjortonåriga (okej 16 har hon visst blivit) lillasyster.Hon går å byter kläder 1000 ggr innan hon är klar.Sån är jag nu,det skall va skönt och behagligt.


Vad gör jag uppe,egentligen? Jag är ledig, jag har inget inbokat förrän kl 12.Ändå,har jag gått upp vi halv sex eller vad det var.

Kanske var det för att få se på min kille lite.Han åker ju iväg ikväll,men innan dess skall vi å min familj å käka buffè på världens bästa buffè!

ITALIENSK är det idag.Mumsmumsmums

Jag skall till och med lyxa till det idag med ett rödvinsglas. Kanske blir det nåt chokladigt till efterrätt, eller också Ben å Jerrys hemma.Får se:D


Idag å nu då , på förmiddagen skall jag först å främst lägga mig å läsa en bok som är skolarbete,fast så JÄKLA bra.

Sedan skall jag prommenera till solariet för jag tänkte sola, å såsåså....Jag vet inte.

Lucnh på hotto, Wallenbergare.

Ovido - Quiz & Flashcards