Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Emma - 26 januari 2009 21:22

Detta uttrycket används i allt för stor utsträckning fel.

De  flesta använder det i sammanhang som inte alls är bra för kropp och själ.

Hur många gånger har jag inte hört, det i alkohol sammanhang? Eller i stress, mat eller annat sammanhang.

Totalt felfelfel. Borde man inte säga så när man istället tar hand om sig själv på bästa tänkbara sätt?


Av Emma - 26 januari 2009 08:28

Yes, idag har jag en måndag.Hemma vid.Rätt stor del av dagen iallafall.

Skall göra ett grupparbete idag, som vi imorgon skall träffas å smamanställa.

Det är det jag skall ordna med då.

Tänkte också gå till biblo och låna en bok, om dom har den inne vill säga.

Lite annat på schemat är dock en tripp till Luleå å skulle sitta fint med en lunch på hotellet.

Har ingen dejt än, kanske köper jag med mig. Det är ju dom fantastiska lammfärsbiffarna.



Nu blir det studier.


Ovido - Quiz & Flashcards