Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Emma - 4 januari 2009 22:54


Har legat på soffan hela kvällen å kikat på två filmer.

Den första var en riktig Emma film.

Kärlek på menyn,helt bra!

Jag som sällan ser film, eller har ro att göra det.

Jag vill sällan se film med Tommy, kan det bero på mina fördommar mot par som blir soffliggare när dom blir tillsammans kanske?


Nu skall jag i alla fall lägga mig i sängen. Om kanske 4 timmar kommer jag vakna.Av min älskades armar!

God natt.

Av Emma - 4 januari 2009 17:07

Varför får jag inget gjort när jag ändå har massa att göra?

När jag har tiden, när ja är ensammen som nu gör jag ändå inte ett skit.

Ah.Jag skall ju vara snäll mot mig själv.

Jobbat för fullt idag, B4:as brunch. Fy så trevligt.

Imorgon, då är jag på plats igen.

Jag tycker om B4. Det är viktigt, att tycka om ställen man arbetar på... annars gör man inte ett bra jobb.


Såså. Nu då, jag har vart duktigt och intensiv å redan kört dagens gympass.Ben+Mage Härligt.


Kallt ute, annars hade jag velat vara ute i prommenadstråket. Kanske går en sväng senare ändå.


Inatt kommer i alla fall världens bästa hem å kryper ner i våran säng.

Ovido - Quiz & Flashcards