Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Emma - 24 januari 2009 18:40

Ja jag har det idag.

har kommit från en tripp till byn, alltså Morjärv. Hälsade på hos Pappa, sedan. Därifrån fick jag med mig min post(eftersom jag ännu inte gjort adressändring) blåbär och en fulltankad bil.

Positivt besked i posten. En liten extra inkomst!


Nu har jag och min favvo kille handlat mat, som väntar på att tilllagas, bara köttet som ligger i marinad nu.

Kvällens mys middag, kommer bli

Marinerad helstekt fläskfile, ungsrostade rotsaker,sallad, tzatziki

å till efterrätt BEN Å JERRYS mina faorit smaker Fossil fuel samt rasberry boheim.


Kikar på handbollen coh tar det lite lungt medans köttet marineras.


Kanske skall betala lite räkningar nu, så är det som bortgjort.


Ha en härlig lördag!

Ovido - Quiz & Flashcards