Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Emma - 2 januari 2009 23:40

Nästan så jag har ont i hjärtat nu. Jag vill inte vara ensammen.

Jag vill inte gå å lägga mig.


Jag måste ju.Skall upp å vara pigg å alert och instruera imorgon!

Av Emma - 2 januari 2009 21:38

Jag var som så kall å allt här tidigare, bokade in en middag borta å hela köret trots att min älskling skulle lämna mig en hel helg.

Å tänkte äh, det är väl inget.

Få se då, det är 2 timmar sedan han åkte. Jag saknar honom redan.



Herregud.

Av Emma - 2 januari 2009 08:28

Det är fredag, fastän jag tror det är måndag.

Helt dagvild av alla helger hit å dit. Nå, idag är det jobb som gäller. Sedan skall jag vara med min kille lite innan han lämnar mig för helgen.


Är PM sedan frukosten så jag funderar om jag orkar sätta mig på cykeln på gymmet.

Låt mig fundera.

I helgen skall jag träffa dom här tjejjerna jag gick Zone utbildningen med och öva lite granna, sedan jobb söndag.Annars luuugnt.


Jag är inte helt 100 än, jag känner mig inte helt iform av någon anledning.

Ovido - Quiz & Flashcards