Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Emma - 13 januari 2009 18:21

Idag så har jag funderat lite på när jag mår som allra allra bäst?


Ja, jag vet!


När mår du som allra bäst?

Av Emma - 13 januari 2009 14:50

Nu är denna dagen på skolan förbi.Bara hemresan kvar.Bussen går på sisådär 30 minuter.

Det är dags för mellanmål för mig, men har inget med mig!DÅ skall jag passa på att spinga å handla ett.VIKTIGT

Jag utan mat, funkar inte.

Var tredje timme.Å nu har det gått tre timmar sedan min vegetariska lunch.

Matvete,kikärtor,grönsaker,vitlök,lök och nötter.

Minikeso med persilja å purjo till detta.


Nu skall jag kila.



Av Emma - 13 januari 2009 07:55

Ikväll, kl 20:00 leder jag Body Pump.Ser jag fram emot!Otroligt kul grej i mitt liv.

NU är jag på skolan, skall snart påbörja lektionen som kommer vara heeela dagen. Hälsoprofilbedömningar för hela slanten.

Har igår planerat in middagsmaten i hemmet för veckan.Ett måste när man har så långa dagar och kort om tid innan tränig och dyl efter skolan/jobb.

Tisdag:Blodpudding

Onsdag:Chili con carne

Torsdag: Äter i Luleå

Fredag:AW-buffè

Lördag:Kyckling

Söndag:Kycklingsoppa


Allt finns hemhandlat också. Storhandlade igår.

Oh, vilken fru jag har börjat bli;)

Ovido - Quiz & Flashcards