Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Emma - 20 januari 2009 14:52

Jippi. Jag har ätit lunch på Hotellet. ÅÅ, det är gott,så gott.

FIsksoppa boullabaise. Min favorit.Min absoluta favorit.

Fisk till lunch och fisk till middag idag då. Lax å lax å lax. Men inte klagar jag, det är ju gott. Å bra.Å allt.


Så nuså, bilen är hemma igen.Jag hatar den.

Skall väl provköra lite med den så får vi se, men jag säger då det. Jag litar inte för fem öre på den, inte för tio öre heller.

Egentligen vill jag aldrig mer se den.Någonsin


Nu skall jag förbereda vår middag, för mig och min Lovely KILLE.


Av Emma - 20 januari 2009 07:13

Förutom då ett Spinningpass ikväll.


Så vad gör jag då?Självklart har jag saker inplanerat för hela dagen ändå.

Skall nu snart åka till gymmet, riva av ett pass där.

Jag skall se över mina studier lite samt handla och laga mat, kanske bakar jag något gott matbröd också.

Hur normalt är det då att kliva upp kl 5:10?

Jag och min plutt hann umgås lite innan han skulle till jobbet. Sånt ja.


Frukosten intagen.

Funderar på hur det är möjligt att till frukost äter många samma sak dag efter dag, vecka efter vecka.

Fast lunch och middag måste varieras.

Min frukost är alltid densamma.

Yoghurt, musli,hallon

Polar extreme m avokado,skina/kalkon. Ägg å tomat.

Päron (Conferance) Så jädrans goda!



Hejhej!


Ovido - Quiz & Flashcards