Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Emma - 7 januari 2009 18:14

LEJONET 23/7–23/8

Du är lättjefull av naturen, så antingen gör du inget alls eller också satsar du för hårt. Nyheter är frestande.

Du behöver: En klok tränare eller vettig vän som kan hjälpa dig att komma igång och hålla ett vettigt tempo.

Bästa träningen: Karate, powerträning, skidor.

Tips: Entusiasm är bra men det är lätt att gå in i väggen. Be andra om råd så att du får ett vettigt schema.

Av Emma - 7 januari 2009 13:41
Av Emma - 7 januari 2009 08:11

Summering av 2008

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Hittade hem igen

Höll du några av dina nyårslöften?

Jag hade som myårslöfte 2008 att jag skulle umgås mer med nära och kära, samt ta det lugnare.

Jag kan nog säga att... Ja!Det håller.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Jo, Mia fick Ebba.

Dog någon som stod dig nära?

Nej!

Vilka länder besökte du?

Inget resande minsann, Finland var jag till.
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Lugn å Ro.

Vilket datum från 2008 kommer du alltid att minnas?

30 maj å 30 augusti

Vad var din största framgång år 2008?

Jag har hittat det ställe jag vill vara på, och med han jag vill vra med

Största misstaget?

Hm, ah.Vet inget.Så, när jag inte kommer pånåt.. så finns det inget.
Har du varit sjuk eller skadat dig?

Lite då.

Bästa köpet?

Mina nya nikeisar:)

Vad spenderade du mest pengar på?

Nå, min bil då.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

När jag bestämde mig för att flytta hem.Då var jag glad.
Största besvikelse?

Hmmm. Jag vet inte riktigt

Vilka sånger kommer alltid påminna dig om år 2008?

Lady GaGa-Pokerface;)

Var du gladare eller mer ledsen i år jämfört med tidigare år?

Glad.

Vad önskar du att du gjort mer?

Vilat lite mer:)

Vad önskar du att du gjort mindre?

Hållit på så jädra mycket

Hur tillbringade du julen?

Mormor:)

Blev du kär i år?

Faktiskt.På rikt!

Favorit program på TV?

Jag ser så sällan tv.Typ, bonde söker fru, du är vad du äter å sånt.

Bästa boken du läste i år?                                                  
     

Mia Törnbloms böcker...Om och Om igen.

Största musikaliska upptäckten?

Takida e bra, Lady gaga

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Jag firade den hos mamma med släkten.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år bättre?

Nje, inte då.


Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Mjukisbrallan å nikeskorna

Vad fick dig att må bra?

Familj,vänner,min kille

    

Ovido - Quiz & Flashcards