Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Emma - 9 januari 2009 22:43

Det var otroligt gott. Vi var bekväma och har verkligen längtat efter det.

Vikingens goda mat. Ikväll tog vi hem mat därifrån samtidigt som vi kikade lite på lets dance.

Jag åt wokade kyckling med chili, gott gott.

Efterrätt självklar då det är fredag:


Jag älskar!!!


Annars då, min dag har bestått av. Pass på lunchen i Kalix.Pass på kvällen i Luleå.

Bra men mycket träning.

Pjuuuu.

Klockan börjar snart närma sig läggdags för en sån som mig. Trots att det är fredag. Imorgon skall jag jobba.På kvällen blir det något trevligt här hemma i vårt hem.

Av Emma - 9 januari 2009 09:01

Äntligen, Min sambo kan äta igen.Han har haft så ont i halen av halsflussen så han har inte ens kunnat stoppa nåt i munnen på flera dagar.Igår verkade det släppa, och nu åt han frukost med mig!

Vi planerar in en lite tripp till Pite Havsbad här i början av våren. Jag tycker om att bo på hotell, dom har bra uppträdanden på helgerna samt att det är god mat, hotellfrukost å söndagsbrunch.


Fredag idag,helg igen!!Det var ju nyss helg. Idag kommer jag sitta på cykeln å leda spinning, sedan över till salen å leda torso.

Graderna ute är bättre än igår, -9 lite nysnö det knarrar så härligt under skorna när jag hämtade tidningen imorse.

Oh, måste sätta i bilen.

Sedan blir det ett varv med dammsugaren.Det behövs.

Ovido - Quiz & Flashcards