Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Emma - 3 januari 2009 20:59

Bjöd på god mat ikväll. Det blev lite av en buffe med ungsstekt lax, kyckling,julskinka,bönsallad,kycklingsallad,potati
s och bröd.

Jag älskar när Pappa min bjuder på mat.För han är precis som jag intreserad av att äta bra nyttig mat.

Min lördag börjar minsann gå mot sitt slut, så jag håller mig hemma ikväll,med lite brödbak och sånt som gör mig gott.

Tänkte läsa lite och bara försöka må bra.

för det var ju just det ja skulle försöka.Njuta av allt och av det jag har.

Jag har ett fint hem, jag har träffat min stora kärlek,en frisk och stark kropp,en stor familj och bra människor överlag runt omkring mig.


Det här skall jag minsann ta vara på och vara nöjd med!

Av Emma - 3 januari 2009 13:27

Att äta rester är inte fy skam.För vi har sånna goda rester hemma jag och min man.

Idag har jag precis ätit kyckling faitas resterna från igår, med sallad, tzatziki,salsa å bröd.

Mummmms.

Ikväll middagsbjudning hos Pappa:)

Av Emma - 3 januari 2009 07:35



Nu är det lördag, och jag skall snart iväg till Tc för att instruera ett Zone träna smart pass med mina zone kollegor.

Frukosten är intagen och den tog slut fort!Jag älskar frukostar därför är ju det tråkigt.

Ser mumintrollet på Tv å surplar kaffe.

Vilken morgon:)

Ovido - Quiz & Flashcards