Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Emma - 11 januari 2009 16:58

Det vart ju det igår. Jag som är ett stort NIKE fan köpte jag mig en grå randig muniks igår. Såå, jag trivs i den.


Nu är jag hemma med ett rygg/axelpass i bagaget. Körde mycket superset som vanligt, det är som smidigt.Det går fort och känns bra för mig.

Ryggövningar idag:

Latsdrag m smalt grepp

Latsdrag m Bredd grepp

T-bar rodd

Smal rodd m stång

Bred rodd i maskin


Baksida axlar i cable

Baksida axlar i masikn

Lyft åt sida i cable

Hantellyft åt sidan med hantel

Hantelpress


Utåtrotation för rotatorn.


that`s it.Det var många övningar! Jag tänker inte på det när jag är inne i det... men när jag tänker tillbaka så är det i mesta laget. Nåja.


Nu har jag försökt mig på att läsa igenom arbetet inför morgondagen, skall skriva lite smammanfattande anteckningar å sånt.

Vi ser lite bandy här i hemet och funderar på middagsmaten. Blir handling innan dess.

Jag är sugen på kyckling i någon form *suprise* Kyckling/lax är en vanligt förekommande rätt i vårt hem.


Av Emma - 11 januari 2009 09:33

Sån här dag jag tycker om!

Sån här dag som jag i regel jobbar-vilket är positivt

Sån här dag som jag aktiverar mig fysiskt-härligt.


Ja, helt enkelt bra dag.Idag blir det axlar i gymmet,kanske lite spinning och sedan förberedelse för examination imorgon!

Skönt ändå med lite rutin och skola.



Ovido - Quiz & Flashcards