Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Emma - 27 januari 2009 21:04

Snabbt gick det så var denna dagen förbi. Jag har just kommit hem.


Nu har jag massa böcker att läsa och framför alltreflektera över.Jag gillar böcker som man lär sig nåt av, som utvecklar en och som får en att tänka till över sitt liv och situation.


Min älskling är också på väg hem, som förövrigt åker bort i helgen:/Trååkigt!

Av Emma - 27 januari 2009 10:39

Tommy

Avokado

Familjen

Blåbär

Vinterdagar

Träning

Vitlök

Päron

Äpplen

Melon

Sköna mjukisbyxor

Mössor

Av Emma - 27 januari 2009 10:28

Eller, märk väl att det jag skrev sist igår är enigt mitt synsätt.Alla är vi olika, det som är dåligt för kroppen och för mig. Kan anses roligt och det väger mer för någon annan.


Nog om det. Tisdag, jag är i Luleå.På skolan.

Fort var grupparbetena gjorda. Så, nunu. Kommer jag åka hem, bara väntar på buss.


Skönt att va hemma i skaplig tid, och ladda upp för instruerande som min kväll kommer bestå av.

Trevligt, men mycket.



Ovido - Quiz & Flashcards