Alla inlägg under augusti 2008

Av Emma - 1 augusti 2008 14:41

att vässa springskorna.För ikväll kommer det få springas, och jobbas hårt:)

Bra buffè mkt bokad.


Laddar med kaffe å maat!

Hörrni, jag har tränat bröst i gymmet idag var stark idag därför är jag nöjd!

 Helgen kommer bestå av jobb samt lite umgänge skall också hinnas med, trots att det är jobb som gäller är jag liika glad för det!


Av Emma - 1 augusti 2008 09:03

Ja med åskvädret som kom igår for nog värmen. Idag var det absolut ingen värme ute! Lurad som bara den blev jag av solen som sken.


Fredag, Jobb och ja... träning innnan dess. Det är min dag, hoppas på att hinna med lite besök på stan innan jobbet.

Skall gymma idag innan jag skall instruera ett spinningpass.

Det var det. Trots att det är LuleåKalaset i helgen håller jag mig lugn som en filbunke hemma i Kalix.

Sparar det där med festligheterna till en anna gång en annan dag:)


Jag vill åka på super saturday i Stockholm!

Ovido - Quiz & Flashcards