Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Emma - 2 augusti 2008 12:23

Jag kan inte hålla mig från mat många minuter efter träning.Jag är oftast helt skakig och behöver energi på en gång.Så nu har jag tatt mig lite keso å Päron samt musli för att klara mig fram tills vi skall äta lunchen!


Vet ni, jag är TOK sugen på att gå ut å käka på bellerix på Onsdag.Deras buffé igen. Är nångon sugen på att joina mig??

Väntar med spänning på vad dom har att erbjuda i veckan.


Nu, kanske jag skulle byta från mina svettiga träningskläder oh duscha av mig lite:)

Av Emma - 2 augusti 2008 10:10

Nu är det hög tid att ta tag i dagen på rikigt. Jag har fått i mig min lördagsfrukost samtidigt som hela familjen sover som stockar(ja dom är inte morgonpigga min familj).

I alla fall är jag det och det tycker jag om med mig själv, fast inte har jag alltid vart det.Minns glansdagarna när jag sov till.. hmm.. 14:00.Vaknade när det hade mörknat igen....smått deprimerande i mina ögon nu fast då var jag glad som en mört ia lla fall.

Idag skall jag åka till gymmet... typ NU. Köra igenom ryggen en gång för alla.Sedan bli det lunch på myggan med Ulrika. Myggan ja!Jaag har ju inte vart där sedan jag flyttade hem ju.

Skandal,skandal.


Jag jobbar ikväll, så det är det jag skall syssla med resterande tid av min dag.

Kaffe från zoegas...MMMM.



Ovido - Quiz & Flashcards