Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Emma - 27 augusti 2008 14:09

jag tränar mkt det gör jag, men jag har halverat min träningsdos sedan tiden i Göteborg.Jag äter massa mer mat, och jag äter annat än bara nyttigt.Ändå verkar min vikt stå still.

VAD, är detta.Jag är ju inte den som alltid vart pinnsmal, jag vill inte vara det mer.Jag vill feta till mig lite.

Min byxor sitter ju till och med fult.


Nä, gud. Jag skall upp några kilon.

Av Emma - 27 augusti 2008 13:55

Dom var APgoda.Så nu är jag nöjd:) Får hålla tummarna för att det finns kvar ikväll så kan jag äta det som personalmat också.


Jag har skitont i foten, jag börjar bli orolig på riktigt nu. Kommer jag få amputera min tå tro? Ja jag vet inte alls men nåt fel är det.


Nu skall jag ta igen mig lite så jag orkar med arbetet ikväll, känner mig en aning ur gängorna när jag nu vart ledig två dar.


Hejpa!

Ovido - Quiz & Flashcards