Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Emma - 19 augusti 2008 22:33

Jo, jag fick upp ögonen för en ny Juice.

Friggs grönsakjuice.ÅÅ, så härligt god på något vis.


Den kommer intas av mig ofta var så säker. Nåväl, kände mig tidigare idag lite halvkrasslig, som att en förkylning va på ingående.På den vägen hittade jag juicen.

Tänkte att nu jäklar skall jag ha i mig vitaminer.

Var in på apoteket och hittade vitamax b-active. Som skall skydda kroppen mot fysika påfrestningar.Det kan jag behöva tänkte jag och vips är dom här hemma med mig.

Kanske håller sig förkylningen borta? För säkerhetsskull tog jag mig lite ingefära också som jag har hört skall vara bra.


Imorgon då, jag skall upp tidigt och åka till min första skoldag.OH shit. Det är meeeer skola än vad jag trodde.

Å tänkte bara flika in, stackarn som skall bjuda mig på middag imorgon.Heheh, jag är ju inte lite svår att bju på middag;) Kräsen så det heter duga. Får väl se om han lyckats.

Av Emma - 19 augusti 2008 18:11

Jo, jag börjar skolan som sagt. Känns som att jag är helt lost.

Massa jag behöver ordna, men samtidigt vet jag inte vad. Efter skolan skall jag och Joanna ses för att göra Coreprogramm för övriga inpulsare.KUL

Å sen, då är jag bjuden på middag.



Ovido - Quiz & Flashcards