Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Emma - 3 augusti 2008 20:52

Snart så smäller det. Eller två timmar tills jag börjar jobba mitt natt pass.

Kanske borde vila lite innan dess, steg trots allt upp i gryningen imorse.


Ja, Förresten.En lägenhet på G.Men 4800:- att betala själv.Är det värt det?

Don´t know.


Spinnande lös för fullt på dagens pass, kände mig helt tagen efteråt. Var Kul att Josefin var med också.Allid bra att ha andra instruktörer med på passen.


Titinjg.

Av Emma - 3 augusti 2008 09:51

Igår när jag mötte upp Ulrika,Kevin och William hade dom ett paket med sig.

Så gulligt och i detta paketet gömde sig Filippa K muggar som jag älskar!

Dom är sååå Goa att dricka kaffe ur.

Tack igen!


Skall jag ta mig en tur till  Morjärv idag tro? Ja, jag vet inte.

Skall i alla fall tvätta,och handla lite.

Jobbar natten inatt.Nästan så jag förträngt det, så ovant.


Ovido - Quiz & Flashcards