Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Emma - 17 augusti 2008 22:40

Inbokad.

Så, jag säger naaathing more.


Nu skall jag lägga mej ner i min binge å läsa lite.

Av Emma - 17 augusti 2008 20:19

Imorgon skall jag jobba tidigaste tiden på länge.

Jag börjar sju. Förr när jag bodde i Göteborg så tyckte jag inte det var speciellt tidigt. Där började vi typ 5:45 eller nåt. Till det hör avv jag ibland promenerade till jobbet, det tog en timme så jag gav mig hemifrån 4:45.

Gud, att jag inte var rädd.Gå där mitt i natten.

Nu tycker jag sju är rätt tidigt.


Ja, idag har jag vart i Luleå på Inpuls och haft lite föreläsning.Det var bra.Kul att träffa alla där samt att en gammla kollega från Sats har också börjat på Inpuls!Tänka sig:)


Dom vill även ha mig involverad i deras nya core program som helst skall vara klart på måndag(v.35) Pju, nu blir det mycket.


Annars så, har jag även instruerat i dag. Klantig som jag är glömde jag grejjen som gör att jag tar mig in på stället så jag blev tvungen att springa hem och tillbaka med andan ihalsen kom jag precis i tid.Skit också, jag fick mig ett rejält träningspass kan man säga.


Nu skall jag planera lite om det blir Stockholm i slutet av September på lite konvent med min vän Karin från Göteborg!

Ovido - Quiz & Flashcards