Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Emma - 28 augusti 2008 20:52

*Att jag har goda vänner

*Att jag har ordnat med saker som har behövts(busskort,lokaltrafikkort, samt mitt studentlegg)

*Att jag har en sån snäll kollega på inpuls som lånar ut böcker till skolan åt mig!

*Att jag har fått nya byxor som är jättefina

*Att jag gjorde så rätt och flyttade hem igen

*Att jag har faktiskt väldens bästa familj,på olika håll


MEN, jag är också ledsen.Jag tappade ju min proteinbar som jag såååå hade sett fram emot att äta i bussen hem.SKIT


Jag behöver hjälp med att lugna mig.Det är det enda.Jag får väl säga som alla i Kalix säger.

Luuuuuuuuugn.

Av Emma - 28 augusti 2008 09:05

Jag blir så ledsen på mig själv då jag i vissa sitationer blir illa till mods.Då den osäkra sidan i mig själv tar övertaget.

Jag hatar det och de är i vissa människors sällskap den kommer fram.Varför?


Torsdags göra idag då:


*Gymträning,lunchätning(hoppas på sällskap av V), Luleå och skolåkning, hemåkning och bara vara hemma kväll.

Låter som en bra torsdag tycker jag:)



Ovido - Quiz & Flashcards