Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Emma - 20 augusti 2008 22:50

Yepp.Nu var jag inskriven vid LTU.

Känns absolut bra, helt kanonbra.

I min klass är vi nog 35 pers, blandade åldrar och mest tjejjer.

Jag hittade en Kalix tjej i klassen och blev såå glad!

Sedan redan på budden hittade jag en annan Kalixtjej som verkade jättego samt lite inpulskollegor på skolområdet.

Detta bådar gott.

Rikitgt bra kommer detta bli.


Med en heldag i Luleå är jag nu hemma.Ja menar, jag har skola, tränat ett benpass på Inpuls, gjort Coreprogramm med Joanna till dom andra.

Sedan åkte jag tillposön och hälsade på en vän som lagat mat till mig och nu är jag här.

I Luleå fick jag mig nya nikeskor,GRATIS eftersom vi påInpuls är sponsrade av dem.Då går det ju inte att gå runt i annat.


Nä, jag är nöjd.

Ovido - Quiz & Flashcards