Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Emma - 23 augusti 2008 22:57

Jag är proppmätt av alla dagens gottigheter. Lördagar, det är då jag äter lite extra lyx. Kladdkakan gick inte att hålla sig ifrån idag.

Känns bra att ha en dag i veckan då jag unnar mig lite extra,för då blir det precis som det låter "lite extra" jag uppskattar det mycket mer än att äta det alltid.


Nu har jag vart hemma en sväng, fyllt på energiförrådet och skall tillbaka till jobbet nu. ÅH, jag vill faktiskt se vad som händer.

Lyx

Av Emma - 23 augusti 2008 09:42

Kalixlöjrom till Frukost.

Gott.


Jag är endast en smula orolig för mig tå. Så sjukligt ont i den av tryckande skor så jag tror jag måste amputera den eller nåt.

Okej, idag då..jag har ett arbetspass på typ 16 timmar framför mig.Vad säger vi om det då....Hm, tufft men helt klart genomförbart med tanke på bra ställe.


Ja, igår blev jag kär på rikt, det finns ju sånna fina människor i min närhet.

Ovido - Quiz & Flashcards